/ 16.04.2019./
U Sarajevu je 16. aprila 2019. godine održana rasprava o nacrtu dokumenta koji predstavlja mjere i preporuke za razvoj i unapređenje dualnog obrazovanja, a koji su sačinili Ministarstvo za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo i Privredna komora Kantona Sarajevo, kao partneri na projektu „Learning by Doing“.
U raspravi su, pored predstavnika Komore, Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo i Ministarstva privrede Kantona Sarajevo, učestvovali predstavnici srednjih stručnih škola i privrednih subjekata.
Pored jačanja saradnje i partnerstva između škola i poslodavaca, neka od detektovanih glavnih područja za razvoj su zakonski okvir, upisna politika, nastavni plan i program i usklađenost istog sa potrebama tržišta rada, ishodi učenja, saradnja škola sa poslodavcima, resornim ministarstvom i privrednom komorom, te kapaciteti škola za pružanje stručnog obrazovanja i obuke.
Mjere i preporuke navedene u ovom dokumentu su proizašle iz implementacije projekta „Learning by doing“, koji ima za cilj jačanje i unapređenje praktičnog djelovanja kroz školski sistem, što je ujedno fokus obrazovnih politika Evropske unije.
Trgovinska i industrijska komora Budimpešte je vođa projekta, dok su Privredna komora Kantona Sarajevo i Ministarstvo za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo jedni od 24 partnera na projektu, koji obuhvata 14 zemalja regiona, a sufinansiran je iz fondova Evropske unije (ERDF, IPA) u okviru Dunavskog transnacionalnog programa.
Comments are closed.