Radno vrijeme: 7:30 - 16:30 pm | Tel: +387 33 250 100 | Email: info@pksa.ba
jul 07

Akcija komorskog sistema FBiH „Kupujmo domaće – Gradimo BiH“

Ministarstvo privrede Kantona Sarajevo, s ciljem promocije Godišnjeg plana provođenja Programa razvoja male privrede za 2021. godinu, organizuje online prezentaciju/sastanak s ministrom privrede KS Adnanom Delićem.

Prezentacija će se održati u srijedu, 07.07. 2021. godine, s početkom u 17:00 sati.

Privredna/Gospodarska komora Federacije Bosne i Hercegovine, u saradnji sa partnerima pokrenula je akciju „Kupujmo domaće – gradimo BiH“ i „Kupujmo domaće – posjećujmo lokalno“. Do sada se akcija održala u Zenici, Mostaru, Bihaću, Širokom Brijegu, Goraždu, Orašju i Travniku, a u saradnji sa Privrednom komorom Kantona Sarajevo završna press konferencija održana je 7. jula 2021. godine u Sarajevu.

Snažne poruke o značaju kupovine domaćih proizvoda za ekonomski i društveni razvoj Bosne i Hercegovine uputili su potpredsjednik Privredne/Gospodarske komore Federacije BiH Mirsad Jašarspahić, predsjednik Privredne komore Kantona Sarajevo Muamer Mahmutović, predsjednik Obrtničke komore Kantona Sarajevo Naser Idrizagić, te predstavnice domaćih trgovačkih lanaca Robot General Trading Berina Oruč Mirvić i Hoše Komerc Amela Frlj.

Kako je to istaknuto tokom konferencije, dosadašnje iskustvo govori kako svijest građana još uvijek nije na zadovoljavajućem nivou kada su u pitanju kupovina domaćih proizvoda i korištenje domaćih usluga, stoga su govornici izrazili nadu kako će ova akcija polučiti dobre rezultate u pravcu podizanja svijesti građana o kupovini domaćih proizvoda i korištenju usluga s jedne strane, ali i osnaživanju domaće privrede s druge strane, na što će komorski sistem FBiH posebno usmjeriti svoje aktivnosti u narednom periodu.

Trenutno je u pripremi potrebna dokumentacija za Projekt vizualnog označavanja kvalitetnih domaćih proizvoda putem kojeg će se domaćim proizvodima dodjeljivati znakovi „BH kvaliteta“ i „Izvorno domaće“. Znakovi kvalitete trebali bi garantovati kvalitetu proizvoda, ulijevati povjerenje kod potrošača i osigurati proizvodima lakši plasman na tržištu.