Radno vrijeme: 7:30 - 16:30 pm | Tel: +387 33 250 100 | Email: [email protected]
mar 13

Počela obuka za poslovno – tehničke sekretare

/09.03.2018. godine /

Privredna komora Kantona Sarajeva, u okviru Programa unapređenja institucijske i poduzetničke infrastrukture (poticaj i razvoj male privede Ministarstva privrede Kantona Sarajevo) – Centra za poduzetništvo i inovacije organizira besplatnu radionicu o temi Obuka za poslovno – tehničke sekretare. Zbog velikog interesa polaznika radionica će se provodititi u dva navrata i to 9 – 10. marta i 17 – 18. marta.

Prvi utisak koji firma ostavlja na svoje klijente i poslovne saradnike može biti presudan za njeno uspješno poslovanje. Posao poslovno – tehničkog sekretara je zanimljiv, izazovan i zahtijeva multidisciplinarne vještine u obavljanju posla.

Predavač je Željka Pilipović Vuleta, agencija Obrazuj.se, dugi niz godina realizira edukacije iz oblasti finansija i motivacije mladih u postupku traženja pronalaženja posla.
Sadržaj radionice:

  • Upravljanje, čuvanje i arhiviranje poslovne dokumentacije (prijem, zavođenje, razvrstavanje dokumentacije, slanje i prijem pošte);
  • Učestvovanje u pripremi i slanju ponuda, ugovora (sadržaj i arhiviranje ugovora sa kupcima i dobavljačima);
  • Poslovna tajna, način zaštite tajnih podataka, postupak i korištenje tajnih podataka;
  • Priprema dnevnih, nedeljnih, mjesečnih i drugih statističkih izvještaja, kao i specijalnih izvještaja po zahtjevima direktora ili odbora;
  • Korporativna korespodencija (poslovna korespodencija i komunikacija);
    Praćenje i priprema tenderske dokumentacije;
  • Priprema i slanje računa (račun/faktura/poreska faktura, fiskalni račun, pragovi,vođenje dokumentacije za fiskalnu kasu);
  • Korespodencija sa bankama i poslovi plaćanja (virman ili e – banking, devizna i BAM plaćanja, ovlašćenja, izdavanje kartica, praćenje izvoda i njihovo knjiženje);
  • Blagajna (obrada putnih naloga, blagajnički dnevnik, nalog za naplatu, nalog za isplatu, ček);
  • HRM izrada ugovora o radu, praćenje i evidencija (upoznavanje sa radnim odnosima i izrada rješenja, prijava i odjava zaposlenih, primopredaja dokumenata, prisutnosti na radu, matična knjiga radnika, dosije);
  • Vođenje dokumentacije vezane za bezbjednost i zaštitu na radu;
    Procjena rizika na radnom mjestu (pojedinačno za svakog zaposlenog);
  • Testiranje i dodjela certifikata.