/31.10.2016. godine/
Vanredni profesor na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Sarajevu i konsultant iz oblasti marketinga dr.sc Almir Peštek održao je 31. oktobra 2016. godine u Privrednoj komori Kantona Sarajevo izuzetno zanimljiva predavanja posvećena temi marketing društvenih mreža.
Ova radionica koju je za menadžere i zaposlenike u prodaji i marketingu organizirala Komora imala je za ciljeve razumijevanje savremene prakse digitalnog marketinga i upoznavanje sa savremenim trendovima i dobrim praksama, upoznavanje sa najznačajnijim alatima društvenih medija, kao i primjenu efikasnih tehnika u oglašavanju i komuniciranju putem društvenih medija.
Program radionice je obuhvatio sljedeće:
-
- Uvod u društvene i nove medije
- Poređenje društvenih i tradicionalnih medija
- Razvoj odnosa sa klijentima
- Pregled savremenih alata i njihova primjena u marketingu – Facebook, Twitter, Linkedin, social bookmarking, blogging, wiki, RSS i drugi Web 2.0 alati
- Korisnički generisani sadržaji (user generated content, UGC) i njihova primjena u marketingu
- Planiranje i implementacija uspješnih marketing kampanja putem društvenih medija
- Analiza dobrih praksi u primjeni društvenih medija
- Optimizacija pretraživača (search engine optimization, SEO) i marketing putem pretraživača (search engine marketing, SEM)
- Praćenje uspješnosti i analitika društvenih medija
Comments are closed.